Sipariş Sistemi Sipariş Sistemi  Anasayfa Anasayfa >Dokuz Eylül Üniversitesi >Üniversitemiz >DEU Kayıt Dönemi
  Aktif Konular Aktif Konular RSS: hazırlık sınıfı zorunlu olmayan bölümler??
  Forumu Ara   Takvim   Kayıt Ol Kayıt Ol  Giriş Giriş
 





hazırlık sınıfı zorunlu olmayan bölümler??

 Yanıt Yaz Yanıt Yaz Sayfa  123 4>
Yazar
bittersweety Açılır Kutu Gör
Forum Bağımlısı
Forum Bağımlısı
Simge

K.Tarihi: 12/Ağustos/2009
Bölüm: Şehir ve Bölge Planlama
Durumu: Aktif Değil
Gönderilenler: 285
Tesekkür: 90
Rep: 201
Mesajın Direkt Linki Konu: hazırlık sınıfı zorunlu olmayan bölümler??
    Gönderim Zamanı: 17/Eylül/2009 Saat 00:28
Arkadaşlar sormak istedğim şu kayıt olurken bölümümde hazırlığın zorunlu olmadığını öğrendim.Sonrada okumak istemedğime dair dilekçe werdim.Şu an debiste hazırlık olarak gözüküorum.Az önce uludağ üniversitesinin sitesinde yök ün isteğe bağlı hazırlık sistemini kaldırdığını we tekrar zorunlu hale getrdiğini okudum.Benim gibi kayıtta dilekçe weren başka arkadaşlar varmı hala hazırlık gözüken???
Here I^m!!! Will u Send Me an AngeL???
gulll_myself Açılır Kutu Gör
Forum Acemisi
Forum Acemisi
Simge

K.Tarihi: 20/Ağustos/2009
Bölüm: Mimarlık
Durumu: Aktif Değil
Gönderilenler: 0
Tesekkür: 1
Rep: 1
Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 17/Eylül/2009 Saat 00:40
arkadaşım ya nerden gördün hazırlık olduğunu ben de aynı haldeyim formda istemiyorumu işaretlediğim halde ne ders proramım belli ne de kaçıncı sınıf olduğumWacko
bittersweety Açılır Kutu Gör
Forum Bağımlısı
Forum Bağımlısı
Simge

K.Tarihi: 12/Ağustos/2009
Bölüm: Şehir ve Bölge Planlama
Durumu: Aktif Değil
Gönderilenler: 285
Tesekkür: 90
Rep: 201
Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 17/Eylül/2009 Saat 00:47
uludağ üniversitesinin sitesinde duyuru war ama ne bizim okulda nede başka bi yerde göremedim aynen aktarıorm:S

'2009-2010 EĞİTİM-ÖĞRETİM YILINA İLİŞKİN ÖSS KILAVUZUNDA
ÜNİVERSİTEMİZİN YABANCI DİL HAZIRLIK SINIFI ÖNGÖRÜLEN BÖLÜM/PROGRAMLARINA KAYIT YAPTIRAN ÖĞRENCİLERİN DİKKATİNE!!!
Yükseköğretim Kurulu Başkanlığı’nın 23.07.2009 gün ve 3651-22467 sayılı yazıları uyarınca Zorunlu Yabancı Dil Hazırlık Sınıfı uygulayan bölüm/programlarda Yabancı Dil Hazırlık Sınıfları İsteğe Bağlı hale dönüştürülmüş ve kayıtlar esnasında öğrencilerden Yabancı Dil Hazırlık Sınıfı okumak isteyip istemediklerine ilişkin dilekçe alınmıştı.
Yükseköğretim Kurulu Başkanlığı’nın 11.09.2009 gün ve 29144 sayılı yazılarıyla Yabancı Dil Hazırlık Sınıfının isteğe bağlı olmasının iptal edildiği bildirilmiştir. Bu şartlarda Yabancı Dil Hazırlık Sınıfı uygulaması tekrar ZORUNLU hale gelmiştir.
Söz konusu karar uyarınca 2009-2010 Eğitim-Öğretim yılında aşağıda belirtilen Bölüm/Programlara ilk kez kayıt yaptıran öğrenciler (daha önce yabancı dil hazırlık sınıfı okumak istemediklerine ilişkin dilekçe verenler ile Dikey Geçiş Sınavı ile yerleşen öğrenciler de dahil) 24 Eylül 2009 tarihinde ilgili Fakülte/Yüksekokul için belirlenen saatte yapılacak olan Yabancı Dil Hazırlık Sınıfı Muafiyet Sınavına GİRMEK ZORUNDADIRLAR.



tekrar belirtiim bizim değil Uludağ Üniversitesinde yazıoo..
Here I^m!!! Will u Send Me an AngeL???
gulll_myself Açılır Kutu Gör
Forum Acemisi
Forum Acemisi
Simge

K.Tarihi: 20/Ağustos/2009
Bölüm: Mimarlık
Durumu: Aktif Değil
Gönderilenler: 0
Tesekkür: 1
Rep: 1
Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 17/Eylül/2009 Saat 00:52
yandık diyorum başka bişey demiyorum ne 1. sınıfım ne de hazırlık yok böle bişey ya sınava da girmedik nasıl olsa direk birden başlıyoruz diye,aynı binadayız ve bu problem sadece bizde var gibi:(
bittersweety Açılır Kutu Gör
Forum Bağımlısı
Forum Bağımlısı
Simge

K.Tarihi: 12/Ağustos/2009
Bölüm: Şehir ve Bölge Planlama
Durumu: Aktif Değil
Gönderilenler: 285
Tesekkür: 90
Rep: 201
Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 17/Eylül/2009 Saat 00:56
walla ağlıcam sinirlerim acaip bozuldu böle saçmalık olmazzz:S dua edelimde bizde böle bişe çıkmasn:S
Here I^m!!! Will u Send Me an AngeL???
bittersweety Açılır Kutu Gör
Forum Bağımlısı
Forum Bağımlısı
Simge

K.Tarihi: 12/Ağustos/2009
Bölüm: Şehir ve Bölge Planlama
Durumu: Aktif Değil
Gönderilenler: 285
Tesekkür: 90
Rep: 201
Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 17/Eylül/2009 Saat 00:57
ayrıca fen edebiyat tada zorunluluğu kaldırmşlardı sanırım:S ama kimse okumuo mu başlığı:(
Here I^m!!! Will u Send Me an AngeL???
gulll_myself Açılır Kutu Gör
Forum Acemisi
Forum Acemisi
Simge

K.Tarihi: 20/Ağustos/2009
Bölüm: Mimarlık
Durumu: Aktif Değil
Gönderilenler: 0
Tesekkür: 1
Rep: 1
Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 17/Eylül/2009 Saat 01:03
bilmiyorum kimse bişey söylemiyo zaten kayıttan çıkdığımdan beri çelişkide kalmıştım bişey ters gibiydi neyi işaretlediğimi sorguladım uzun süre:S ,nolcaz şimdi hiç bi fikrim yok yarın ilk iş öğrenci işlerini aramak olucak hbr weririm sana da mutlaka
Pr0F Açılır Kutu Gör
Forum Bağımlısı
Forum Bağımlısı
Simge

K.Tarihi: 20/Ağustos/2009
Durumu: Aktif Değil
Gönderilenler: 680
Tesekkür: 159
Rep: 309
Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 17/Eylül/2009 Saat 01:07
Arkadaşlar baksanıza orda tekrar tarih vermiş Uludağ üniversitesi....bizimki de verir ya.
bi siteyi araştırmadınız mı?bleki vardır bi duyuru?
Allah'ım kaderimde anarşi ve protesto, antidepresanlar ve içi boş bir gardırop, ne de çok yer kaplıyor mesela Al Pacino yardımın gerekiyor Kadıköy'deyim stop ..
gulll_myself Açılır Kutu Gör
Forum Acemisi
Forum Acemisi
Simge

K.Tarihi: 20/Ağustos/2009
Bölüm: Mimarlık
Durumu: Aktif Değil
Gönderilenler: 0
Tesekkür: 1
Rep: 1
Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 17/Eylül/2009 Saat 01:09
off benim her işim ters yaa cidden delircemUnhappy
bittersweety Açılır Kutu Gör
Forum Bağımlısı
Forum Bağımlısı
Simge

K.Tarihi: 12/Ağustos/2009
Bölüm: Şehir ve Bölge Planlama
Durumu: Aktif Değil
Gönderilenler: 285
Tesekkür: 90
Rep: 201
Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 17/Eylül/2009 Saat 01:11
prof cum okulun sitesinin bakılmadık tek bi sayfasını bırakmadım ki ydy nin sitesi daha bu gün güncellenmiş eğer böle bişe warsa haber wermelei gerekirdi şurda okullarn açlmasına kaç gün kaldı:S 
Here I^m!!! Will u Send Me an AngeL???
Pr0F Açılır Kutu Gör
Forum Bağımlısı
Forum Bağımlısı
Simge

K.Tarihi: 20/Ağustos/2009
Durumu: Aktif Değil
Gönderilenler: 680
Tesekkür: 159
Rep: 309
Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 17/Eylül/2009 Saat 01:14
Ya bence rahat olun.8 eylülden sonra çıkmış çünkü karar
Allah'ım kaderimde anarşi ve protesto, antidepresanlar ve içi boş bir gardırop, ne de çok yer kaplıyor mesela Al Pacino yardımın gerekiyor Kadıköy'deyim stop ..
gulll_myself Açılır Kutu Gör
Forum Acemisi
Forum Acemisi
Simge

K.Tarihi: 20/Ağustos/2009
Bölüm: Mimarlık
Durumu: Aktif Değil
Gönderilenler: 0
Tesekkür: 1
Rep: 1
Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 17/Eylül/2009 Saat 01:14

sen sisteme girince not görme ekranında mesela hazırlıkmı görünüyosun??

 Yanıt Yaz Yanıt Yaz Sayfa  123 4>

En Son Mesaj Yazılan Konular
Konu Forum Yazan Tarih Okunma
Konuyu Görüntülemek İçin Tıklayın Hasan Sancak Bayrak Şiirleri 400 sayfadır.DestekGüncelREKLAM YAZARI07/Ağustos/2018-21:0425028
Konuyu Görüntülemek İçin Tıklayın Bayrak Şiirleri Hasan Sancak 400 sayfadır.Destek bGenelREKLAM YAZARI07/Ağustos/2018-21:0123908
Konuyu Görüntülemek İçin Tıklayın Hasan Sancak Kimdir?BiyografiREKLAM YAZARI07/Ağustos/2018-20:5822453
Konuyu Görüntülemek İçin Tıklayın Hasan Sancak, 12 Yıldır ADALET Arıyor!..DEÜden HaberlerREKLAM YAZARI07/Ağustos/2018-20:5326684
Konuyu Görüntülemek İçin Tıklayın Hasan Sancak,400 Sayfalık Şiirlerine Destek BekliyDEÜden HaberlerREKLAM YAZARI07/Ağustos/2018-20:5221756
Konuyu Görüntülemek İçin Tıklayın İzmir Evden Eve Nakliyat Tavsiye - EGETUR Nakliyatİzmiregetur23/Haziran/2018-15:5068758
Konuyu Görüntülemek İçin Tıklayın EGE Nakliyat | Maltepeİzmiregetur17/Kasım/2017-10:5129159
Konuyu Görüntülemek İçin Tıklayın YOU PUT ON Them ALL OF WINTER WEATHER LONGERÜniversitemizweinneamy02/Kasım/2017-14:593821
Konuyu Görüntülemek İçin Tıklayın tenis kursu_Duyurularninest12306/Temmuz/2017-02:4123812
Konuyu Görüntülemek İçin Tıklayın Kadınlar Neden Gay Erkekleri Sever?=)))Genelninest12306/Temmuz/2017-02:4110601
Konuyu Görüntülemek İçin Tıklayın tijen erdutDEU İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesininest12306/Temmuz/2017-02:405738
Konuyu Görüntülemek İçin Tıklayın sevda demirbilek hoca hakkında bilgiiiiDEU İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesininest12306/Temmuz/2017-02:398759
Konuyu Görüntülemek İçin Tıklayın debis ve devamsızlıkDEU YDYninest12306/Temmuz/2017-02:3819588
Konuyu Görüntülemek İçin Tıklayın şeyh izdihamı...(!)Türkiyeden Haberlerninest12306/Temmuz/2017-02:3814626
Konuyu Görüntülemek İçin Tıklayın komik itiraflar....:)Komikninest12306/Temmuz/2017-02:359788
              Cevaplanmamış Konular Aktif Konular             

Forum Atla Forum İzinleri Açılır Kutu Gör



Bu Sayfa 0,422 Saniyede Yüklendi.